Thursday, February 15, 2007

basically

i feel under-appreciated. :(
ok shadn't be so moody.

went to alexandra fire station for in-service today. finally got to see from how high they slide down the fireman pole. WHOAH so tall sia when i looked down from above i felt quite terrified. i think it's 2 storeys high. hahah. yah so after this in-service thingie, i went with titus to town to do shopping. YAY. :D


ok one nice soul for the lonely soul.

黑色毛衣
周杰伦

一件黑色毛衣
两个人的回忆
雨过之后更难忘记
忘记我还爱你
你不用在意流泪
也只想刚好合意
我早已经待在谷底
我知道不能再留住你
也知道不能没有孤寂
感激你让我拥有缺点的美丽
看着那白色的蜻蜓
在空中忘了前进
还能不能重新编织
脑海中起毛球的记忆
再说我爱你
可能雨也不会停
黑色毛衣
藏在那里
就让回忆永远停在那里

No comments: